İsfanbul
Hakkında Reklam Ürünleri Çalışma Koşulları Sponsorluk Tarifeler
Dünyada ve Türkiye’de bir tema parkı, AVM ve gösteri merkeziyle birleştiren ilk alışveriş, eğlence ve yaşam kompleksi olan İsfanbul 650 milyon dolar değerindeki yatırım bedeliyle 26 Mayıs 2013’te ziyaretçilerine kapılarını açtı. 100 futbol sahası büyüklüğünde bir alana yayılmış olan İsfanbul, alışveriş caddeleri bünyesindeki 110 bin m2 kiralanabilir ticari alanı ile hedeflediği geniş marka yelpazesiyle her yaş ve zevk grubuna uygun alternatifler sunuyor. İsfanbul tema parkınının girişindeki 200.000 m2’lik alanda tüm görkemiyle yükselen İsfanbul Şato’su ziyaretçilerine masal dünyasının kapılarını aralıyor. 100 bin m2 büyüklüğündeki gösteri merkezi ise içinde 15 bin kişilik konser alanı, geniş yeşil alanı, göleti ve büyük ölçekli kitlelere hitap edecek daha birçok aktivite alanını içinde barındırıyor.
Telefun, Reklam Satış ve Pazarlama A.Ş., interaktif, mobil ve geleneksel reklam mecraları satışı ve pazarlamasını gerçekleştirmekte olup, İsfanbul’in münhasıran tüm reklam ve sponsorluk satış haklarına sahip, yetkilendirilmiş iş ortağıdır.
Detaylı Bilgi